środa, 16 września 2015

Tankbustas Boy #2

Witajcie!

Kolejny chłopak do mojej bandy Panzerwałów. Fajnie się ich maluje, muszę przyznać.


Welcome!

Another boy for the crew of Tankbustas. I must say, painting them is sheer pleasure.





Jedna rzecz, którą zauważyłem po zestawieniu ich razem - Nob odstaje stylistycznie. Chyba potrzebuje czerwonej kamizelki. Jak wam się wydaje?

One thing I noticed after taking a group pic is that Nob is standing out a bit. I think he needs a red coat. What do you think?


7 komentarzy:

  1. Płaszcz wyszedł spoko i trochę go szkoda przemalowywać, ale faktycznie jakiś czerwony akcent by się przydał (coś na broni, otok na czapce?).

    Fajni razem i z osobna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszule mu robie czerwona ;)

      Usuń
    2. Z czerwoną koszulą będzie wyglądał super i rzeczywiście, będzie ładnie kontekstował swoich podopiecznych. Jakoś patrząc na niego pierwszy raz organicznie nie przyszło mi do głowy, że koszula jest czarna i można nadać jej zupełnie inną barwę. chyba dla tego, że bardzo na miejscu wydają mi się ta czerń i jestem pod dużym wrażeniem jej malowania (z bielami i czerniami mam zawsze potworny kłopot i miło popatrzeć jak fajnie wychodzi to innym).

      Usuń
  2. Ale ta koszula jest Ciemno zielona ;) Tzn była. Teraz jest już czerwona.

    OdpowiedzUsuń
  3. You can always line the coat differently, if you just want spot colors (inside of coat).

    OdpowiedzUsuń
  4. I think the red shirt will look great. I also thought the tasles on the shoulder might help dram him together with the other 2. I also Like INQUISITOR 17's idea od the red brim of the hat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I might do the hat as well... will see how the shirt on it's own looks like.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...