wtorek, 29 września 2020

Konkurs Indomitus - zbiór wszystkich prac

 Moi drodzy!

Z tego miejsca chciałem jeszcze raz wam wszystkim podziękować za udział. Wszystkie prace nadesłane na prawdę doceniam. Wielu z was wysłało świetne prace, świetne fotki i świetne historie. Ale musiałem wybrać jedną, która zrobiła na mnie najlepsze wrażenie... 

No i jak już wiecie wybrałem prace Pawła. Szczęśliwy trzyma swoje trofea o tak:


Poniżej w folderze na moim Google Drive znajdziecie resztę prac. Oglądajcie i napawajcie oczy fantastycznym wytworami waszej wyobraźni!

<<< Link do prac >>>

Dziękuję jeszcze raz i zapraszam do następnych konkursów... pozdrówki!

czwartek, 23 lipca 2020

Indomitus: Malowanie Necronów

Witajcie!

Przedstawiam pierwsze trzy filmy, poradniki dotyczące składania oraz malowania modeli z zestawu Indomitus. Mam nadzieję, że dla niektórych z was będą przydatne.



wtorek, 19 maja 2020

Ghazghkull Mag Uruk Thraka

Witajcie!

Przed wami lista streamów i fotki Ghazghkulla, którego ostatnio pomalowałem. Dlaczego taki pomysł? Ano dlatego, że chciałem gdzieś zebrać wszystkie materiały z tym modelem związane w jednym miejscu. W ten sposób, czytelnik mojego bloga, na przykład Ty, będzie miał szansę zapoznać się z całością materiałów poświęconych danemu modelowi, czy tam projektowi. 

Zapraszam do zerknięcia poniżej!















poniedziałek, 16 marca 2020

Ogroid Myrmidon

Witajcie!

Po dłuższej przerwie, przedstawiam wam skończony model Ogroid Myrmidona do systemu Warcry i Age of Sigmar (chyba). Postanowiłem nad tym modelem trochę przysiąść i zrobić go dobrze. Niestety niezauważyłem kilku przerw w plastiku i nie zaszpachlowałem ich... nauczka na przyszłość.
Poza tym są tam elementy, nad którymi spędziłem sporo czasu i nie widać efektu (skóra), oraz elementy, nad którymi nie spędziłem dużo czasu i efekt jest bardzo spoko (tarcza, metaliki, paski). Najbardziej cieszy mnie chyba twarz, której nie udało mi się zepsuć oraz szmatka w kroku, która wygląda zacnie.






Model idzie na sprzedaż na eBay - link

sobota, 1 lutego 2020

Styczeń 2020 - zakończone prace

Witajcie moi drodzy!

Dzisiaj postanowiłem zamknąć styczeń pokazem prac zakończonych w tym miesiącu. Taki plan na ten rok, będzie jeszcze jedenaście takich postów, sami rozumiecie.

Zacznijmy od terenów do zestawu startowego do Warhammera 40k jaki sprzedaliśmy na Allegro na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Zestaw sprzedał się bardzo ładnie. Moja część to:


A prawie zapomniałem o podstawkach do Space Marinesów pomalowanych przez Blackyego.
Oto i one:


W projekcie Akcja Figurkowa Reanimacja wymyłem bardzo kiepsko pomalowany zestaw Death Company Dreadnaught i Death Company Squad. W sumie sześć modeli, ale wyszły całkiem nieźle:



Malowałem typków tak, aby pasowali do tych, których malowałem parę lat temu:


Na sam koniec miesiąca, czyli na streamie 31szego stycznia skończyłem malować trzy orkowe Trukki. Nie są malowane na jakiś niesamowity standard, raczej taki TT+, są brudzingi, są hajlajty... jest fajnie:







No i to by było na tyle. Jedziemy z modelami na luty. Pierwszy model na który jestem mocno napalony to ten misio, Ogroid Myrmidon do gry WarCry:


Całkiem produktywny miesiąc, ale mogłoby być lepiej. I będzie. Mam nadzieję, że w lutym ;)

A wy co pomalowaliście w tym miesiącu? Podzielcie się swoimi pracami w komentarzach.

Pozdro!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...