poniedziałek, 22 października 2012

Blitza Bommer Konvershun (1)

W związku z nadchodzącym turniejem malarskim postanowiłem zrobić użytek ze Stormraven'a, którego miałem w kawałkach w bits boxie jeszcze chyba po pracy w Games Workshop.

I started converting a Stormraven for the local painting / modelling competition. Stormraven that has been hanging around my bits box since I worked in Games Workshop I reckon.

Photobucket

Nie był on przeze mnie malowany, więc mam wyzwanie doprowadzić go do stanu używalności. Nie pamiętam też, dlaczego jest w kawałkach (tzn był :). Dało mi to w zamian możliwość przekonwertowania go na coś orkowego.

It hasn't been painted by myself, so there's an additional challenge to make it look good. I do not remember why it is in pieces (was rather). It gave me the possibility of happily converting into something orky.

Photobucket

Decyzja padła na Blitza-Bommer. Mam już oryginalnego Dakkajet i parę duperelków mi się ostało. Tak więc przystąpiłem do dzieła. Big Shoota gdzieś musiał wylądować, a jako, że nie biorę napalonego Gretchina na pokład Dakkajet'y, będzie on tutaj pasażerem na gapę.

My decision was: Blitza-Bommer. I already got the GW Dakkjet model, unconverted and I have some bits left. So I started working. The Big Shoota gunner from the Burna-Bommer had to go somewhere. I wouldn't want a trigger happy Gretchin on a Dakkajet neither.

Photobucket

Silnik powstały z nakrętki od pasty Elmex i silników Land Speeder'a.

The engine bits were made out of Land Speeder exhausts and toothpaste caps.

Photobucket

A tak wygląda w całości na koniec dnia.

And here it is in all it's glory at the end of the day.

Photobucket

Jutro oderwanie ogona, mocowanie silników i GSowanie.
Do zobaczenia!

Tomorrow I have to rip the tale bit off, mount the engines and green stuff it a bit.
Till then!

niedziela, 21 października 2012

Orkowe proporce 2 / Ork Banners 2

Druga część tutorialu. Na razie po polsku.



Second part of the tutorial. English track coming soon.

piątek, 19 października 2012

Orkowe propożce / Ork Banners

Jak w temacie, właściwie, co się będę rozpisywał. Potrzebowałem odpicować swoich Nobów a jedyny pomysł jaki mi przyszedł do głowy to dać im wyjebitne bannery / propożce. Ale nie mam takowych. Wszystkie duże już są w użyciu w armii Orcs & Goblins dla WFB. Nie pozostało mi nic innego jak przysiąść i stworzyć własne.
Szukałem na necie pomysłów i powiem szczerze, że nic mi się nie spodobało. Z kilku względów: albo były zrobione z plastikardu, albo totalnie badziewnie z drutu albo jeszcze gorszych materiałów... no porażka. 
Znalazłem jeden tutorial, który mnie nie zadowolił, więc postanowiłem, ulepszyć metodę i zrobić coś po swojemu. I oto efekt, kilkunastominutowy tutorial.



As you can see in the topic of this post, I had a need for some orky pimpage and the only idea I had was to give them propah banners. Since the GW ones are small and all my WFB Orcs & Goblins are used in WFB army, I was left with little choice but to make my own.
I browsed the interwebz for some inspiration and couldn't find one. Well, I lie; I found one tutorial, but it was poorly done and the result didn't satisfy me. So I decided to make my own that will recycle some materials that we all have in our bits boxes. The above is the result.
Also, sorry if you can't understand Polish, do not worry, just look at the moving pictures :D

piątek, 12 października 2012

Wykańczanie starych projektów / Finishing off old projects

Po zakończeniu przemalowywania oddziału orczej hołoty, postanowiłem wybrać się do swojego składowiska orczego złomu i stamtąd wyłowiłem niedokończony Battlewagon. Dokończyłem malowanie daszku, kilku szczegółów na samym wagonie oraz przedniego pługa. Popracowałem trochę nad weatheringiem i doprowadziłem go do następującego stanu:

Photobucket

Photobucket

After I was done with repainting the skin on one of the orky mobs, I decided to ventrue into my Mek's lair. From there I got the unfinished Battlewagon. I finished of the roof bit, some details on the wagon itself and the front bit. I worked quite some time on the weathering and the results you can see above.

A tak gwoli zakończenia historii z tym oddziałem, ostateczna fotka:

Photobucket

Photobucket


And to finish off the tale of this mob, final pic above. 

niedziela, 7 października 2012

Przemalowanie orczej skóry / Repainting ork skin

Po dzisiejszej walce (Orki vs Chaos) postanowiłem przemalować skórę na jednym z oddziałów. Dobrze się spisali, to zrobię im prezent. Modele na tej fotce malowane były na szybko przed turniejem. Skóra na szybko: Orkhide Shade.

After today's game (Orks vs Chaos) I decided to repaint skin on one of the squads. They did well in combat so that's my way of repaying. These models have been speed painted for a tourney. Skin with Orkhide Shade.


Po nałożeniu Bubonic Brown wyglądali tak.
After a layer of Bubonic they looked like this.


A po Thraka Green washu tak.

And after a layer of Tharak Green wash they look like so.


To jest mój sposób na szybką i fajną orczą skórę. Teraz detale i layering / highlighty.
This is my speed painting way of making orks green. Now layering / hihlights and details.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...