sobota, 18 czerwca 2016

360° Battle Report?

Welcome!

Without further ado, please have a look at the below.
I know it's in polish, but:
- would you like to see a battle reports done this way? Although with a slightly better quality?
- where would you want "your head" to be?
- should I move the camera while filming it?
- or should I just give up? :)

Witajcie!

Bez dalszego zwlekania, zerknijcie na filmik poniżej i dajcie mi znać czy:
- chcielbyście obejrzeć battlereport kręcony w ten sposób?
- gdzie chielibyście, aby była wasza "głowa"
- mam ruszać kamerą podczas kręcenia?
- mam dać sobie z tym spokój ;)


5 komentarzy:

  1. Wrażenie fajne, ale mi chyba bardziej podobałoby się 4k :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezusie, rewelacja - dla mnie ten widok z filmiku jest wystarczający ale chętnie bym zobaczył próbkę z jednego krańca z przybliżeniami itd. Fajnie że masz takie możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, super zabawka, chociaż rzeczywiście w tym materiale mało trochę widać - nie wiem czy to się nadaje dla takiej skali. Może to też jest kwestia ciemnych modeli/terenów - zlewają się trochę na tych zdjęciach. Tak czy siak - pomysł bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...