Witajcie!
Dzisiaj wyjątkowo gościmy Roberta, który opowie nam jak mu się grało dużym śmierdzącym.
Na deser, pod artykułem znajdziecie fotkę Scaba pomalowaną właśnie przez Roberta. Wygląda zacnie!
Zapraszam! |
Welcome!
Today we have got a special guest, Robert, who shares his thoughts on using the big fugly one.
As a special treat, please have a look at the Scab painted by Robert. It looks great!
Enjoy!
|
Scabeiathrax
|
Scabeiathrax
|
Zalety:
- wyjątkowo twarda sztuka Inv na 3+ i Feel No Pain na 4+ robią swoje
- statsy mówią że niezły z niego rzeźnik (zaraz napisze czemu tylko statsy)
- kawał dziada i mocno straszy wszystkich żywych bez Mark of Nurgle dookoła ze względu na specjalną zasadę
- ostatecznie mało kto do niego strzela bo zwykle jeśli ktoś może coś zabić łatwiejszego to wybiera własnie inny cel a nie model z T9 W6
- na jednostki żywe (S5 AP4) bardzo fajny posługujący się dużym apokaliptycznym wzornikiem miotacz plugastw wszelakich
|
Pros:
- truly hard piece of meat with Invulnerable save of 3+ and Feel No Pain of 4+ do the trick
- his stat line suggests he's a fighter (more on that in a minute)
- he's a piece of work that scares all living things without a mark of Nurgle in his perimeter due to special rule that he has
- all in all people tend to ignore him, cause there are easier targets to pick on than a bastard with T9 and W6
- has a huge apocalyptic template (S5 AP4) to fight off all living things that represents his puke or whatever
|
Wady:
- jeśli fartem nie zostanie zrzucony centralnie na znacznik, to zasada Hulking Monster skutecznie uniemożliwia mu normalne czyli dość szybkie poruszanie się charakterystyczne dla takich kolosów. Więc jeśli chłopa zniesie to porusza się dramatycznie wprost wolno więc to raczej coś musi przyjść do niego bo jeśli nie będzie chciało z nim walczyć to gruby nikogo nie złapie. W zasadzie zamyka listę jego wad bo tak na prawdę na dwie bitwy, w których brał udział nie miał okazji się popisać umiejętnościami w Walce Wręcz.
|
Cons:
- if you are lucky enough to drop him straight on an objective, the Hulking Monster rule is keeping him from moving quite fast, fast for such huge (hulking) monsters. So if gets scattered away from an objective, it takes him ages to get there, so it's up to the enemy to do the walking. This is the only thing I see bad about him so far, since for the two games I played with him, he had no chance to meet his par in Close Combat.
|
Zastosowanie:
Zrzucony na znacznik będzie nam ładnie scorować dopóki przeciwnik z całą determinacją nie postanowi go zniszczyć. Z racji na fakt że sam w sobie jest ikoną chaosu wszystko co jest demonem nurgla spada do niego z ds. bez scaterowania! Daje nam to niesamowite możliwości jeśli chodzi o szybciutki transport zwykle dość nieruchawych jednostek papcia Nurgla. Plus również dla np. Obliteratorow które również korzystając z jego właściwości scaterują na D6! Daje nam komfort spadnięcia przeciwnikowi tuż przed nos a taka kompania zaraz za miedzą daje do myślenia i skutecznie odwraca uwagę od całej reszty armii.
|
Usage:
- Dropped down straight on an objective will keep it until the end of the game, unless your opponent plays all his tricks to get rid of him. What's more, the fact that he is a chaos icon means that all other Nurgle units can Deep Strike on his location without scattering! This in return gives us a plethora of possibilities when it comes to placing umovable units around him. Like Obliterators who using his Scabeiathrax' special rule scatter only D6! This allows dropping a heavy hitting crew right in the face of your opponent and this cannot go unnoticed, focusing all fire on themselves.
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz