poniedziałek, 10 listopada 2014

[WIP] Howitzer update #3, Nob Bikers #1, Devil Fish #1

Witajcie!

Kolejne sprawozdania z mojej aktywności hobbystycznej w minionym tygodniu. udało mi się skończyć pięciu załogantów od dział Howitzer firmy Kromlech. Pomalowałem budynek, który jest wzorowany trochę na manufaktorum oraz zmontowałem połamanych Nob Bikerów. Dodatkowo prezentuję pomysł na wymianę dział na Zzap Guns i Kannons i daje przedsmak kolejnej konwersji DevilFisha na orkowy DakkaJet. Wideo po angielsku. Zapraszam!

Welcome!

And another report on my hobby activities from the past week. Have a closer look. Video in English.


3 komentarze:

  1. Budynek rewelka, mega wrażenie robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażenie to mało powiedziane. Podziwiam, bo trzeba mieć wielki talent, żeby to tak wykonać. Talent, precyzja, cierpliwość. No cóż, mi brakuje wszystkich tych cech :D

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! Technicznie to tylko cierpliwość :) warstwa za warstwą.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...