czwartek, 16 sierpnia 2018

Gorkanaut i Makari the Grot

Witajcie!

Dzisiaj foteczki dwóch skończonych modeli w skrajnie różnych skalach.
Pierwszy z nich to olbrzymi Gorkanaut, Bad Moonsowy Gorkanaut.



Brzuch ma zamknięty i zaklejony z dwóch powodów. Pierwszy to taki, że cały czas mi się otwierał i skrzydła drzwi się nie domykały na stałe. Drugi, dość prozaiczny, to taki, że nie chciało mi się malować środka, hehe.



Sporo czasu zeszło mi na malowaniu poszczególnych nitów i wgnieceń. Ale sądzę, że było warto. A co wy myślicie?


Drugi model, to Makari the Grot, czyli Grot Makariusz, przynoszący szczęście grot Ghazghulla. Nie malowałem bannera, tylko go trochę ubrudziłem. Jest to oryginalny banner z lat 90tych, wycięty i przyklejony.



A tutaj zdjęcie rodzinne obu panów, ekhm... orków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...