niedziela, 12 sierpnia 2018

Turniej pod Cienistą Wieżą #4


Witajcie!

Po raz czwarty już spotkaliśmy się na turnieju Shadespire w Łodzi. Graliśmy w lokalu Gralnia, na Więckowskiego 6, który gościł nas już kolejny raz.

Tym razem postanowiliśmy przycisnąć trochę graczy i żeby nie marnować pięknego, słonecznego dnia, daliśmy 1,5h na trzy gry. No, w sumie na Best of 3, czyli do dwóch zwycięstw.


Na turniej przybyło 12 osób. Wielkie dzięki! Cieszymy się bardzo, że pojawiły się osoby zupełnie nowe jak i starzy wyjadacze, którzy grają non stop. Tak czy inaczej, bawiliśmy się przednio. Rozkminiania było co nie miara - co widać na załączonym obrazku, te myślące twarze.


Kryspin, ten gamoń w czerwonej koszulce wygrał turniej ku swojemu zaskoczeniu. Za każdym razem jak się mnie pytał i mówiłem, że ma pierwsze miejsce, myślał, że jak zwykle jestem sarkastyczny i żartuję. Nie żartowałem...

Poniżej tabela punktów itd. Zerknijcie sobie na wyniki. Dzięki RODO musiałem usunąć nazwiska, więc macie skrócone wersje ;)


Mam nadzieję, że uczestnikom się podobało. Już niedługo ustalimy kolejny termin, o wszystkim poinformujemy na stronie klubu Marauder w formie eventu.

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...