piątek, 16 września 2016

30 day Hobby Challenge #16 / 30 dniowe Wyzwanie Figurkowe #16



Favourite tactics: offense or defense?

Since I mostly play Orks I think there is no surprise in my choice: offence!

Mostly it works, more often it doesn't work, but I get the fun out of my opponents' faces anyway. The sad realization thet they are being charge by dispensable units with strength 4 attacks... priceless.

I like to suprise them like that, but sometimes I also like to sneak around, do the crawl up the edge or deep strike in the back... it never ends well for me.
Ulubiona taktyka, czyli atak czy obrona?

Nie ma się co tutaj rozpisywać... zawsze atak!
W końcu gram orkami.

Czasami się uda, w większości przypadków nie, ale mina przeciwników, którzy nagle muszą dać sobie radę z kilkudziesięcioma atakami z siłą 4 jest bezcenna.

Lubię zaskakiwać w ten sposób, lecz czasami, coś mnie tknie i gram bardziej podstępnie, zbliżając się i robiąc delikatne podejścia, kombinacje... nigdy się to dla mnie dobrze nie kończy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...