poniedziałek, 12 września 2016

This week's boring releases!




So this week we have a bit of old news, but let's dive in and check out the prices and what not.

GORECHOSEN - £35.00

On sale from 24th September

A boxed board game in the Age of Sigmar. Warriors battle it out on the arena for the Blood God.
4x Gorechosen Champions with stat cards
1x Arena board and other game bits.
You could find the rules for three extra warriors in the September's issue of White Dwarf.



BLACK LIBRARY

Horus Heresy: Echoes of the Imperium (audio drama) - £15.00

6 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie to Gorechosen, pod względem regrywalności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakims cudem gdzies widzialem recenzje. Moze tylko prview jakis.

      Usuń
  2. Odkąd poznałem szerzej rynek nowoczesnych planszówek (euro i ameri) jestem jakoś sceptyczny wobec gier planszowych GW. Długo byłem klientem tylko jednej firmy (GW właśnie) i jak trochę rozejrzałem się po świecie to zobaczyłem jak im konkurencja odjechała jeśli chodzi o sprawne i eleganckie mechaniki. Wszystkie nowe planszówki GW (zaznaczam jednak, że opieram się na to tym co widzę i wyczytam na forach/blogach) jawią mi się jako swoiste " wypychanie miniaturek z regułami w charakterze listków figowych - dla figurkowiczów atrakcyjne z uwagi na modele, "twardzi" plansżówkowicze" jakoś się do tych produktów nie garną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche masz racji. Mechanika kuleje. Ale... dla ludzi, którzy chcą wejść w świat 40tki czy AoS, jest to idealna sprawa. Kupujesz box, grasz w grę, ewentualnie dokupujesz inne modele z serii i kontynuujesz właśnie z Gorechosen do AoS, z Combat Patrol do 40tki. Tylko przykłady.

      Nie bronię GW ;) ale trzeba też patrzeć na pozytywy. Poza tym jest to jakaś odmmiana, a modele są przy okazji.

      Usuń
    2. Przyznam rację wam obu. Te gierki figurkowe jako produkty niezależne są świetnym produktem pod kątem marketingowym, bo zachęcają potencjalnych klientów. Wpada taki gość do sklepu, popatrzy, pogada z obsługą, może z grającymi i bam! Kupi małe pudełko, ot takie Gorechosen, żeby pograć w doku z kumplem. Może jego zainteresowanie się rozwinie i zacznie grać w AoSa? Oczywiście jest to dość przewidywalna mechanika i mało który miłośnik planszówek się na to naciągnie. Swoją drogą, a propo Lost Patrol, tą grę można tak fajnie ulepszyć wizualnie dodając różnego rodzaju elementy terenu na kafelki, że bania siada... np. http://www.beastsofwar.com/wp-content/uploads/formidable/PVLOG-Lost-Patrol-22-4.jpg

      Usuń
    3. Ja tylko dodam, że choćby po nowym White Dwarfie widać, że z czasem uzupełniają zasady danych planszówek o nowe rozwiązania np. możliwość zagrania Lost Patrol terminatorami, albo Assassinorum przy użyciu demonów, co oczywiście wskazuje na kuszenie figurkami, ale przynajmniej na mnie działa =)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...