czwartek, 1 września 2016

30 day Hobby Challenge #1 / 30 dniowe Wyzwanie Figurkowe #1


How did you start playing wargames and / or how did you start painting models?


Wow... that's a short story really. I have visited my friend who was going through a magazine called Magia I Miecz (Might & Magic), I think that's what it was called, and there we found game called WarZone. This was 1995, not too sure.



This was the first game I ever played and painted models for. I didn't have a lot model, but I enjoyed my Legion a lot! One of the models, I think it was called Fury, I had to finish painting the eyes for with my own blood. And yes, I had to cut myself to get it out. Yes... weird. Haha!
Jak zacząłeś grać w gry bitewne lub jak zacząłeś malować modele?

Wow... to tak naprawdę krótka historia. Odwiedziłem mojego znajomego, który przeglądał właśnie magazyn Magia i Miecz ( Might & Magic), tak mi się wydaje że się to nazywało, a tam ukazał nam się gra WarZone. To był rok 1995, jeśli się nie mylę.

Była to pierwsza gra w jaką kiedykolwiek grałem i do której malowałem modele. Nie miałem tych modeli zbyt dużo, ale muszę przyznać, że fajnie mi się grało Legionem! Jednemu z modeli, chyba Fury, musiałem dokończyć malowanie oczu własną krwią. Tak, musiałem się naciąć aby ją uzyskać. Tak wiem... dziwne. Ha ha!

WarZone Fury
(Google)


Then, almost at the same time, my friend has bought himself the 2nd Edition Warhammer 40k boxset.

After reading the fluff and the rules I was instantly drawn to it due to units, special rules and general cool factor. WarZone was sold and I bought my first box of Orks...


W tym samym czasie, mój znajomy kupił starter drugiej edycji Warhammer 40K.

Po przeczytaniu historii i zasad już przepadłem. Jednostki, zasady specjalne i ogólny czynnika zajebistości mnie przy tym systemie zatrzymały. WarZone został sprzedany i kupiłem moje pierwsze pudełko Orków ...

Warhammer 40k 2ndED

(Google)



2 komentarze:

  1. To był świetny zestaw WH40k, a najbardziej podobały mi się Groty / Gretchiny =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi Grotami to jeszcze sie bedzie dzialo na blogu ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...